הוסף לעגלה

אתר VEGPET הוקם כדי לענות על צורך גדול שקיים אצל אוהבי בעלי החיים. לכולנו, הרצון  לספק לחיות הבית שלנו , את המזון והמוצרים הטובים והאיכותיים ביותר. Vegpet  מאפשר לעשות, מבלי לפגוע בבעלי חיים אחרים. כל המוצרים שנמכרים באתר מיוצרים בסטנדרט האיכות הטוב ביותר מבלי לפגוע או לנצל בעלי חיים אחרים.

לאורך שנות הפעילות שלנו, למדנו שלקוחותינו אינם רק חברי הקהילה הטבעונית ההולכת וגדלה בארץ. המזון הטבעוני מספק מענה מצויין גם ללקוחות שצורכים מזון היפואלרגני לכלבים  ולחתולים.

אילן אזולאי, היזם והבעלים, פועל למעלה מ-20 שנה בתחום בעלי חיים. לאורך השנים הקים וניהל מספרות לכלבים ולחתולים, חנוית לממכר ציוד ומערך יבוא והפצה של מזון וציוד לבעלי חיים.כמו רבים אחרים, לפני מספר שנים נחשף אילן לעולם הטבעוני והרגיש כי קיימת סתירה בין האהבה שלו לבעלי חיים ובין אורח החיים והתזונה היומיומית שלו. הוא שינה את התזונה היומיומית ובמקביל החל לפעול על מנת להביא לארץ את מיטב המותגים ואת החדשנות העולמית בתחום תזונה טבעונית לבעלי חיים.

אילן והצוות פועלים ללא הפסקה על מנת להביא לישראל מוצרים חדשים ולהגדיל את ההיצע של מזון מוסרי ואיכותי לכלבים ולחתולים. אני שמחים שלאחר שנות פעילות רבות, ישראל היא אחת המדינות המובילות בעולם צריכת מזון טבעוני לחיות בית.

אנו מכירים היטב את הביקורת ואת הדילמות שקיימות בתחום ומציעים יעוץ ודיון פתוח לכל מי שמהסס או מעוניין לקבל מידע נוסף מעבר לקיים באתר. אילן והצוות זמינים לסייע ולענות לשאלות.

מקווים שתמצאו את המדע והמגוון באתר מועיל ושתצטרפו גם אתם למהפכה הטבעונית בתחום חיות המחמד.