הוסף לעגלה

האתר VEGPET מופעל על ידי PETCOM   38444832 האתר מפיץ מזון וציוד לבעלי חיים והשימוש ו/או הקניה בו כפופים לתנאים המפורטים בתקנון זה.

אנא קרא אותו בקפידה, שכן ביצוע פעולה ו/או רכישה מעידים על הסכמה לתנאים הכלולים בתקנון זה. 
* המלל באתר מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד והוא מתייחס באופן שווה לנשים ולגברים.
 
תנאי השתתפות: רשאי לבצע רכישה כל תושב ישראלי אשר מלאו לו 18 שנים וברשותו כרטיס אשראי בתוקף, אשר הונפק עבורו כחוק מאחת מחברות האשראי הישראליות. זמני פעילות
משרדי האתר: ימים א-ה 09:00-19:00 ימי ו' וערבי חג 09:00-14:00 אזורי מתן שרות, 
מועדי אספקה ועלויות שילוח: משלוחים חינם לכל הארץ בכפוף למינימום הזמנה בסך 150 ₪ ועד למשקל כולל של 24 ק"ג. בהזמנה פחות מהמינימום,ובמשלוח מעל 24 ק"ג יתווספו דמי משלוח של 35 ₪. 
מוצרים חריגים המצריכים עלות שינוע חריגה יצויינו בטופס המוצר באתר. הזמנות יסופקו עד ארבעה ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה באתר לערים מרכזיות. משלוחים לישובים כפריים יסופקו עד שיש ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה באתר.
 
החזרה והחלפת מוצרים
  • במקרה של החלפת מוצר, הלקוח יחויב בעלות המוצר שנשלח להחלפה, כעסקה רגילה ויזוכה בכרטיס האשראי לפי תקנון "החזרה וחלפת מוצרים" לאחר שהמוצר המוחזר יגיע למחסני החברה.
  • ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מקבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר מבינהם. הודעה על הביטול תימסר בפקס/דוא"ל/דואר.  בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם ואו בשל אי 
  • אספקת המוצר במועד שנקבע ואו כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו במעמד קבלת המוצר במחסני החברה, בניכוי עלות המשלוח (30 ש"ח) כמפורט בתקנון ולמעט דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם. 
  • המוצר יוחזר למחסני החברה על חשבון הצרכן. 
  •  בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו במעמד קבלת המוצר במחסני החברה, המוצר יוחזר על חשבון החברה. ה. המוצר יוחזר באריזתו המקורית.
  •  החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת ביטול החיוב שמסר העסק לחברת האשראי.
  •  סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית. 
  • החזרת / החלפת שקי מזון: זיכוי מלא = בצריכת עד 20% מתכולת השק. בצריכה של 50%-20% יזוכה הצרכן בגין החלק היחסי שהחזיר (מחיר השק חלקי תכולה מקורית כפול כמות שהוחזרה). 
 
 פרטי המשתמש: בתהליך הרכישה, יתבקש הקונה לספק את הפרטים הבאים: שם מלא, כתובת, מספר תעודת זהות, כתובת דואר אלקטרוני וטלפון. ללא מסירת כל הפרטים המלאים הנ"ל, לא תושלם פעולת הרכישה. מבלי לפגוע באמור לעיל, השלמת הרכישה תלויה באישור חברת האשראי. ניתן ליצור קשר לקבלת מידע, הבהרות וכו באמצעות צור קשר באתר או לצלצל ישירות למספר הטלפון המפורסם באתר 0777676534 
 
תשלום: התשלום מתבצע בכרטיס אשראי בכפוף להסכם מול חברות האשראי, אלא אם סוכם אחרת ובכתב בתהליך הרכישה. לא ניתן לעשות שימוש בכרטיסי אשראי של דינרס ואמריקן אקספרס. ביטול הזמנה: האתר שומר לעצמן את הזכות לבטל רכישה כלשהי, באם יתברר שחלה טעות אנוש ו/או טעות טכנית בהצגת המוצר ו/או במחירו ו/או בתנאי התשלום. במקרה כזה, תשלח הודעה מתאימה לכתובת הדואר האלקטרוני ו/או באמצעות הטלפון, כפי שנמסר ע"י הרוכש בתהליך הרכישה.
 
תנאים נוספים:
  1. האתר ידאג לאספקת המוצר הנרכש באתר, אופן המשלוח ע"י דואר רשום, שליח שהינו עובד האתר או שליח חיצוני. בהתאם לאזור השרות של הלקוח ובהתאם לצרכי האתר, לכתובת כפי שהוקלדה בכתובת למשלוח שבטופס ההזמנה ובכפוף לתשלום מלא בכרטיס אשראי.
  2. האתר לא יהיו אחראי לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים: 2.1 כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב חירום ונזקי טבע. 2.2 שביתה אצל ספקים של שירותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.
  3. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית האתר יהיה רשאי לספק את המוצרים במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח.
  4. לעיתים יתכנו טעויות צילום ו/או הפרשי גוונים בין תצלומי המוצרים המתפרסמים באתר לבין הגוונים המדוייקים של המוצרים כפי שיסופקו בפועל. בכל מקרה של פער מהותי, החברה תציין זאת באתר. אם נפלה טעות חריגה וברורה על פניה ובתום לב בתיאור המוצר, לא יחייב הדבר את העסק, העסק יאפשר ביטול והשבת מלוא הכסף ששילם הצרכן.
  5. דפי המידע שמופיעים באתר, אינם מחליפים ייעוץ רפואי מקצועי ומטרתם להעניק ידע כללי, בכל בעיה רפואית של חיית המחמד יש לפנות לרופא וטרינר.
  6. עם הרשמתכם לאתר, הבעתם את הסכמתכם לקבל מפעם לפעם ניוזלטר ואת חשבונית הקנייה שלכם למייל.
  7. כל ניסיון לשבש את פעילות האתר, או ניסיון לחדור לשרתי האתר, או ניסיון לסרוק את האתר או לדגום אותו על מנת לבדוק את חדירותו, יאותר ויטופל במלוא החומרה המשפטית. טל"ח